NSV’46 – VVZwammerdam: 3-3

VVZwammerdam heeft bij NSV’46 enige averij opgelopen in de strijd om de bovenste 3 plaatsen die mogelijk recht geven op nacompetitie. 50 minuten in de wedstrijd stond Damme voor, maar 10 minuten voor het eind stond het zelfs op achterstand.

Een enerverende wedstrijd die niet geheel onterecht gelijk eindigde. In de eerste helft domineerde de in het zwart gestoken gastploeg doorlopend. NSV’46 schoot een keer tegen de lat, maar door doelpunten van Morris van Vliet en Jordi de Groot, beide keren uit een corner, had Damme zich een verdiende 0-2 voorsprong verworven bij de thee.

Direct na rust scoorde NSV’46 en in de 61e minuut werd het gelijk: 2-2. Tenslotte volgden er nog 10 dolle minuten. In de 80e minuut kreeg NSV’46 verrassend een strafschop: 3-2. In de 80e minuut trapte de gevaarlijke Reijer Peters (die al enkele keren van positie was gewisseld de 3-3 binnen. Het was een wedstrijd met van de kant van VVZwammerdam twee gezichten. Af en toe werd er vlot gecombineerd, maar net zo makkelijk werd er ruimte weggegeven.

Volgende week thuis tegen hekkensluiter Sportief!