CVC Reeuwijk – VVZwammerdam: 0 – 0

VVZwammerdam had met twee punten op zak alle belang bij het behalen van een resultaat bij een van de koplopers in de 3e klasse: CVC Reeuwijk. Aan het eind van de wedstrijd was het 0 – 0 en dus was er een goed resultaat voor VVZwammerdam

151010 36 CVC VVZ 0 0 Kopie Kopie

VVZwammerdam speelde in de startopstelling met Wouter van Valen (doel), en van rechts naar links in de achterhoede: Milan Spruijt, Gerald van Asselt, Jeroen van Dorp en Mark van Zoest. Het middenveld werd bezet door Lars Kremer, Reijer Peters en Nick van den Berg. De voorhoede bestond uit: Justin Bons, Toine Kremer en Kevin Bergshoeff. Onder andere Maarten van Riessen, Mitchell Bons en Kevin Ruiter waren afwezig vanwege blessures. In de loop van de wedstrijd  werden Milan en Nick vervangen door respectievelijk Sander Schmand en Mark Strrookman. VVZwammerdam speelde de beste wedstrijd totnogtoe van dit seizoen.

Er was sprake van teamgeest, het met elkaar gaan en vechten voor elke bal, waarbiij niemand verzaakte. Opmerkelijk want het is juist CVC die met veel inzet de bovenste plaats in onze klas bereikte. Een goed teken dus! VVZwammerdam had zichzelf kunnen belonen met een overwinning in de slotminuten, maar dat kwam er helaas niet van. Er waren deze wedstrijd meerdere uitblinkers, maar vooral het team als geheel presteerde. Dit is de basis om verder te werken aan een positie in de middenmoot en het behalen van de volgende ronde in het KNVB-bekertoernooi. We spelen over twee weken thuis tegen Perkouw voor de beker.