VVZwammerdam 1 – DSVP 1: 2-3

Het verslag van de wedstrijd Zwammerdam 1 tegen DSVP 1 kan kort zijn. VVZwammerdam liet de gasten uit Pijnacker ontsnappen aan een nederlaag. Er was geen specifieke reden aan te wijzen, we speelden niet verkeerd, maar waren niet meedogenloos toen dat moest en lieten een matige ploeg aan teveel kansen komen.

Koen Woudenberg in duel om de bal

VVZwammerdam was in het eerste kwart van de wedstrijd heer en meester. Een vijftal kansen kon worden genoteerd. De keeper van DSVP had echter een goede dag, hij ranselde veel ballen weg. Het laatste kwartier voor rust was voor DSVP. Zij hadden de sleutel gevonden om door onze linies te breken. In de 32e minuut viel de 0-1 van de voet van Hozan Hussaini, die amper verdiend kon worden genoemd, maar wel op het scorebord verscheen.

Na rust leek het vijf minuten lang dat VVZwammerdam orde op zaken ging stellen. In no-time scoorden Mitchell Bons en Koen Woudenberg: 2 – 1. Binnen 10 minuten herstelde DSVP zich echter: 2 -2 door weer Hozan Hussaini en 2 – 3 door Bas van der Meide. VVZwammerdam kwam nog aan een paar mooie kansen, maar kon er niet 1 van benutten. Volgende week naar Soccer Boys in Bleiswijk. Dan daar de punten maar ophalen.