Motto:

Jaimy Groenen Kees Rijneveld Martijn de Groot Ruben de Bruin
Verzorger: Vacature

Altior – VVZwammerdam 5 – 3

VVZwammerdam heeft in de eerste drie wedstrijden van het seizoen al de nodige ervaring op kunnen doen voor de competitie echt begint. Er is nu al een aantal zekerheden: we scoren altijd en meestal drie keer. We beginnen een half uur later dan de tegenstander aan de wedstrijd. Tot slot geven we veel weg. Leuk en sympathiek, maar ….

20150822 18 Altior VVZwammerdam 5-3 Kopie
                                   Jeroen van Dorp in duel om de bal

De wedstrijd tegen Altior verliep volgens dit patroon. De eerste helft keken we vooral toe, de tweede helft werden de mouwen echt opgestroopt, vooral toen we met 10 man kwamen te staan. Mitchell Bons, Casper Regtuijt en Justin Bons scoorden voor Damme. Het bestuur van VVZwammerdam heeft dan ook direct na de wedstrijd besloten de wedstrijd tegen Bodegraven met een half uur te vervroegen.

Zonder dollen: de wedstrijd Bodegraven – VVZwammerdam begint dinsdagavond 25 augustus om 18.30 uur.