Verslag VVZ – SVA: 4 – 2

De eerste oefenwedstrijd van VV Zwammerdam leverde een verdiende 4-2 overwinning op. Na een snel verkregen 2-0 voorsprong kwam Aarlanderveen vlak na rust terug tot 2-2. Na rust zette Zwammerdam echter goed door en schiep zich veel kansen.  In het laatste deel van de wedstrijd werden de kansen plots wel verzilverd – met twee assists van debutant Kido Geerlof  (foto) – en kwam de 4-2 op het scorebord.

De grootste winnaars van de dag waren de vrijwilligers die alles in goede banen wisten te leiden. Waarschijnlijk vergeten we iemand, maar het lijstje is indrukwekkend: Martin Stolwijk ( jarig), Jantien Stolwijk, Petra Peters, Jaap Peters, Louis Kroft, Francien Niesing, Simon Oosterbeek, Jeep Oosterloo, Rien van Harselaar, Jan Hoogeboom, Leen Kwakernaak, Hans van Beek, Jan van Dorp sr, Jan van Dorp jr en Jozef Kindt. Daar tellen we bij op de  schoonmaakploeg die maandag zijn handen vol zal hebben: Piet van de Wolf, Karel Vlasveld en Nico Hoogeveen. Samen dus zelfs groter in aantal dan de spelers in het elftal dat speelde.

Verslag Studio Alphen inclusief interviews met o.a. Jack Harmsen