VVZwammerdam – DSVP : 0 – 0

De wedstrijd tussen het vlaggenschip VVZwammerdam, met de op twee na meest gepasseerde achterhoede en de bijna minst scorende voorhoede uit de 3e klasse DSVP eindigde op een voorspelbare 0-0.

Keeper Bart-Jan Pfaff beleefde een fraai debuut in de hoofdmacht door de nul te houden.
Beide ploegen toonden aan dat waar zij staan, laag-middenmoot, de plek is waar zij thuishoren. Over het algemeen matig verdedigen en weinig opbouw door VVZwammerdam tegenover een machteloze voorhoede van DSVP. In de eerste helft kon VVZwammerdam nog bogen op een paar kansen meer dan DSVP, zeker in het eerste kwartier.
In de tweede helft was DSVP de bovenliggende ploeg. VVZwammerdam hapte tegen het einde naar adem, maar overleefde. Fysiek oogde VVZwammerdam niet helemaal goed. Teveel spelers bleven onder hun niveau en puften naar adem op het zware veld. Een uitzondering daarbij: doelman Bart-Jan Pfaff was the man of the match. Voor het eerst in deze competitie werd door VVZwammerdam de nul gehouden en Bart-Jan (normaal doelman van de JO19-1) gaf daaraan soeverein leiding.