Motto:

Jaimy Groenen Kees Rijneveld Martijn de Groot Ruben de Bruin
Verzorger: Vacature

Sportief 1 – VVZwammerdam 1: 0 – 3

VVZwammerdam is na een paar weken louter trainen (vier keer per week) begonnen met zijn eerste oefenwedstrijd. Het werd meteen een overwinning tegen het altijd lastige Sportief. De mannen uit Woerdens Verlaat begonnen goed aan de wedstrijd, maar schiepen zich niet veel kansen.

150815 13 Sportief VVZ 0 3 Kopie

Kevin Ruiter maakte een gedegen debuut op het middenveld

VVZwammerdam kwam na een kwartier in de wedstrijd en schiep zich een reeks aan kansen en kansjes. Voor rust kwam VVZwammerdam verdiend op voorsprong uit een penaltydoelpunt van aanvoerder Lars Kremer, niet te verwarren met broer Toine Kremer. Na rust moesten de supporters weer even opletten, want er was weer een broederduo aan de slag. Toine & Lars Kremer, Derk & Reijer Peters en……Mitchell Bons vond zijn broer Justin die bij zijn debuut in het 1e meteen raak schoot: 0 – 2. Casper Regtuijt – zijn broer speelt in het 2e – tikte een paar minuten voor tijd de 0 – 3 binnen. In de tweede helft schiep Sportief zich drie fraaie kansen, evenzovele keren gepareerd door de uitstekende invallerdoelman Thom de Bruin, zijn broer voetbalt nog bij de junioren. Zo werd met hard werken en soms goed spel een nuttige oefenwedstrijd gespeeld. Daarin debuteerden Kevin Ruiter en Milan Spruijt, overgekomen van ARC en Mark Strookman, uit de eigen jeugd, op goede wijze. We kijken uit naar de volgende oefenpotjes komende week, .. we houden u uiteraard op de hoogte.

150815 17 Sportief VVZ 0 3 Kopie
     Ook Mark Strookman speelde een solide partij op het middenveld

150815 28 Sportief VVZ 0 3 Kopie
 Spits Justin Bons (links) loopt naar zijn broer Mitchell na de 2-0 (83e minuut)