VVZwammerdam – NSV’46 3-2

VVZwammerdam moest diep gaan om NSV’46 uit Noorden eronder te krijgen. Het waren de mannen uit de melkveehouderij die beslissend waren op de met voldoende stikstof schitterend volgroeide grasmat.

Na een eigen doelpunt van NSV’46 (12e minuut) waren het Jeroen van Dorp (56e minuut) van het biologisch veehouderijbedrijf Ekodorp en Ruben de Bruin (88e minuut) van het Landbouwmechanisatiebedrijf De Bruin B.V. die VVZwammerdam aan de doelpunten hielpen. Tussendoor kwam NSV’46 aan een gelijkmaker via een strafschop in de 14e minuut en een voorsprong in de 49e minuut. Naarmate de wedstrijd vorderde, kreeg VVZwammerdam meer overwicht in de wedstrijd en ging het licht bij de “Koeten” langzaam maar zeker uit.

Volgende week komt topfavoriet voor de titel SCH’44 uit Harmelen op bezoek. Wint VVZwammerdam deze wedstrijd dan gaat het over SCH’44 heen op de ranglijst en doet het in elk geval mee voor de periodetitel. De eerste zes punten wedstrijd van het lopende seizoen.