VVZwammerdam – GSV 2-0

VVZwammerdam is poulewinnaar geworden voor de beker en gaat de knock-outfase in door drie overwinningen op Alphia, Koudekerk en dus GSV. In een eerder degelijke dan spectaculaire wedstrijd was VVZwammerdam de bovenliggende partij en won verdiend met 2-0. Doelpuntenmakers waren Jordi de Groot (9e minuut) en Justin Bons (82e minuut). Verder werd de wedstrijd gekenmerkt door een wat frivoler wisselbeleid door trainer Jack Harmsen dan gebruikelijk.

Hoe er gespeeld gaat worden komend seizoen is inmiddels wel helder en dat we meerdere spelers hebben die de ‘elf rugnummers’ prima kunnen invullen is vooral interessante gesprekstof tijdens de 3e helft. Een luxe, die ongetwijfeld onze spelers zelf ook moet stimuleren. We kunnen in ieder geval met vertrouwen de competitie te gemoed zien.

Maar, …  er is steeds maar één wedstrijd echt belangrijk: de volgende! En die is komende zaterdag thuis tegen Siveo’60 uit Zegveld. De competitie gaat van start. Helpers weg …. Ronde 1.