VVZwammerdam VR1

Maandag: 20:00 – 21.30 uur
Woensdag: 20:00 – 21:30 uur

Dames grijpen winst

VR1 vertrok naar Altior met niet al te hoge verwachtingen voor de 1e bekerwedstrijd. Aangevuld met junioren Britt en Deborah stapten 13 dames in de verschillende auto’s. De afgelopen weken was er al wel goed getraind, maar de vrouwen hadden nog geen enkele wedstrijd in de benen. Met de rust 3-2 achter en uiteindelijk 3-4 gewonnen. De zenuwen gierden door de keel.

In de vertrouwde 4-4-2 opstelling werd gestart met een ruit op het middenveld. Alhoewel Lisa en Anne Zuidam, de beide spitsen, scoorden kon Altior er drie goals tegenover zetten.

Achteraf was een helftje genoeg om de draad van het vorige succesvolle seizoen weer op te pakken. De vrouwen hebben dit kalenderjaar nog geen wedstrijd verloren! Dankzij een berg werklust en zoals altijd een enorme ‘verbetenheid’ werd de winst toch nog veilig gesteld met mooie goals van Kirsten van Asselt en de winnende treffer van Deborah van de Meer. Een veel ruimere winst behoorde zelfs tot de mogelijkheden als … maar goed … het Dorpsfeest kon echter al niet meer kapot waarin later op de dag voetbalster Kim Kleijn zou optreden. Hoezo, VVZwammerdam meer dan voetbal. Nog een feestje.

Over twee weken wacht ARC voor de KNVB-beker, … dat is andere koek. En het is natuurlijk ook nog weer even wennen in trainingspak te komen, …. We are Good Looking.

Programma VR1