VVZwammerdam VR1

Maandag: 20:00 – 21.30 uur
Woensdag: 20:00 – 21:30 uur

sv ARC VR2 neemt revanche

Vorige week was de inhaalwedstrijd, van voor de winterstop, tegen ARC VR2 en werd er nog ruim met 5-0 gewonnen. Zaterdag 24/1 keek VR1 letterlijk en figuurlijk tegen een heel andere ploeg aan en werd er maar liefst met 3-0 verloren. Alle wedstrijden werden afgelast, ook VR1 (2e klasse) van ARC, maar onze VR1 was zo ongeveer de enige die de kunstgraswei in mocht. Het was uiteindelijk prachtig zonnig winterweer en eigenlijk ideale omstandigheden om drie punten op te halen in Alphen.

Maar goed dat ging dus niet door, in de 1e helft kwamen we mede door de straffe wind er niet echt aan te pas. Desalniettemin hadden beide keepsters helemaal niets te doen in de eerste 45 minuten. Door knullig balverlies aan de rand van het strafgebied in de 5e minuut kwam we op een 1-0 achterstand, maar dat zou in de 2e helft nog wel recht worden gezet.
Knal na rust liet VR1 zich helaas weer verrassen en was het gelijk 2-0.  In de 70ste minuut werd het door een penalty ook nog 3-0 en daarmee was het pleit beslecht. Na afloop was er eigenlijk nog het meeste discussie over de wederopstanding van ARC VR2 een week na het eerdere debacle. Moeten we het niet over hebben. Als je een goede tegenstander hebt, moet je je mouwen opstropen i.p.v. lopen te mauwen. Wedstrijden win je niet alleen op zaterdag, maar ook op maandag- en woensdagavond. Volgende week zaterdag tegen Nootdorp VR2, … die staan boven ons. We weten dus wat ons te doen staat! We beginnen er maandagavond mee! Sponsor Ben van der Post zei het zaterdagmiddag met enige regelmaat: ‘Laat je zien, dames!’ Volgende week NOODdorp om 12.00 uur, …. aan de Spoorlaan.

Programma VR1