VVZwammerdam VR1

Maandag: 20:00 – 21.30 uur
Woensdag: 20:00 – 21:30 uur

VR1 wint weer met 0-1

Wat vroeger dan gebruikelijk, 10.50 uur, begon de strijd tegen het altijd lastige Rohda ’76 in Borft. Je kon goed merken en zien dat we allemaal op tijd naar bed zijn gegaan. Zonder discipline ben je nergens, zegt Cruyff. De tegenstander werd in de eerste paar minuten al direct zwaar teruggedrukt op eigen helft, maar ook zij waren duidelijk in vorm. Het was een wedstrijd van veel weerstand, maar dat Zwammerdam de overhand had was wel duidelijk. In zekere zin een kopie van de wedstrijd tegen Altior vorige week. We hebben veel kansen gecreëerd. Desondanks bleef het tot aan de rust 0-0.

Eindelijk na 70 minuten lukte het Martine Koole de bal strak in de touwen te schieten vanuit een mooie combinatie met Kim Kleijn en Thanisia Bijlsma. 0-1 wat een opluchting! Nu de belangrijke taak aan de achterhoede en keepster Nicole (die haar debuut maakte in de competitie) om geen bal door te laten. Daar werd dan ook alles aan gedaan en schakelde onze Karlijn haar tegenstander uit die vervolgens met brancard van het veld moest worden vervoerd. Pijnlijk, dat was niet de bedoeling. Wij hopen dat het weer wat beter gaat met haar enkel. Wij hebben onze overwinning uitgebreid gevierd tijdens de 66e (Route66) verjaardag van VVZwammerdam in het clubhuis zaterdagavond.

Volgende week spelen we thuis om 10.00 uur tegen Koudekerk. Weer op tijd naar bed! #strijdenenwinnen Be there!
20141207 optijdnaarbed

Toevoeging webredactie: de dames van VR1 wisten vervolgens zaterdagmiddag na hun wedstrijd via de sponsorloterij 712 euro bij elkaar te halen. Dank je dames, … meer dan een vereniging.

Programma VR1