VVZwammerdam VR1

Maandag: 20:00 – 21.30 uur
Woensdag: 20:00 – 21:30 uur

VR1 verliest van RVC’33

De vrouwen hebben donderdagavond in Reeuwijk-Dorp hun 1ste oefenwedstrijd van het seizoen met 2-1 verloren van zondag 3e klasser RVC’33 VR1. Een redelijk gelijk opgaande wedstrijd waarin RVC meer kansen had en keepster Daisy Streefland de kans gaf uit te groeien tot de vrouw van de match.

Er waren in ieder geval een paar een noviteiten: de nieuwe trainer Edwin v.d. Neut, het nieuwe roze-uittenue van VR1 (sponsor Gertjan UittenBogaart Transport), het uitstekende debuut van rechtsbuiten Thanisia Bijlsma (ex-ARC) en niet onbelangrijk na jaren 4-2-2 werd er nu gespeeld in een 4-3-3-systeem. Wat verder opviel? Dit was al de 5e oefenwedstrijd voor de dames uit Reeuwijk-Dorp. In dat soort voorbereidende zaken hebben we toch nog een weg te gaan in Damme.

20140904 DebuutRozeTenues

We kunnen in ieder geval vaststellen dat conditioneel onze vrouwen niet in problemen kwamen, in de 1 op 1 duels werd er meestal gewonnen, maar we verloren het nog duidelijk in het combinatievermogen en de linies die onvoldoende aansloten. Met in achtneming dat er werd gespeeld tegen een 3e klasser gewoon een meer dan nuttige oefenwedstrijd, waarbij fouten uit 1e helft in de 2e helft in ieder geval al niet meer werden gemaakt.

Zaterdag a.s. de eerste serieuze krachtmeting tegen Zevenhoven VR1 voor de KNVB-beker. We zien u graag im 12.00 aan de Spoorlaan.

Programma VR1