VVZwammerdam VR1

Maandag: 20:00 – 21.30 uur
Woensdag: 20:00 – 21:30 uur

VR1 wint bij FC Oudewater

Een lastig seizoen met een groot aantal nederlagen en doelpunten tegen lijkt toch positief te eindigen. Vandaag wist Zwammerdam in een confrontatie tegen het eveneens laag geklasseerde FC Oudewater VR1 de volle drie punten mee te nemen.
Thuis was ook al gewonnen met 4-2 en ook deze wedstrijd kende voldoende doelpunten. Tweemaal kwam Damme in de eerste helft op achterstand, waarbij de 2-1 een luchtje van buitenspel had. Tweemaal wist Damme de stand weer gelijk te trekken, doelpunten van Deborah van der Meer.
Het overwicht van de eerste helft werd doorgetrokken in de tweede helft, waarin het spel weliswaar iets minder werd, maar de kansen vooral voor Damme waren. Uiteindelijk gaf Lisa Zuidam goed voor aan Karlijn van Dorp, die de winnende goal binnen schoof. 2-3! Een zwaarbevochten resultaat. De bovenste twee speelden vandaag tegen elkaar en dat werd gewonnen door Sportlust VR1 en Sportlust lijkt daarmee de aanstaande kampioen.
Volgende week staat het thuisduel tegen nummer laatst Linschoten op het programma. Zoals gebruikelijk om 12.00 uur. VR1 kan wel wat supporters gebruiken bij deze laatste wedstrijd van het seizoen.

Programma VR1