De ander laten schitteren (van de voorzitter)

Niet iedereen begrijpt dat, maar voetballen maakt veel mensen gelukkig. We hebben daar de afgelopen weken weer fantastische staaltjes van gezien. We hoeven niet ver te kijken. We kunnen het van heel dichtbij zien.

Twee weken geleden speelden we met drie gemengde teams op het Cruyff Court van Ipse De Bruggen: mooier kon al bijna niet. De afgelopen week was een ploeg vrijwilligers vier dagen in touw met 50 kinderen tijdens het jeugdkamp. Vier dagen lang met andermans kinderen op stap. Voor je eigen lol, maar ook om de ander te laten schitteren. Respect!

Gistermiddag de pupil van de week bij Kagia in Lisserbroek, een jongen van 14. Hij had de dag van zijn leven. Hij scoorde tegen onze doelman Wouter van Valen. Heel even draaide de wereld om hem, … hij werd gezien. Het geluk straalde ervan af. Zonnestralen!

20160422 02 IpseDeBruggen VVZwammerdam Kopie

Een feestje op het Cruyff Court