Alois Kremer Gijs Verburg Mark van der Voorst Stan de Groot          Wessel Baartman
Bas Kwakernaak Jesse Westmaas Nigel Lima Stijn Eikelboom
Bas Verburg Joop Slotboom Pieter Boot Thijs Captein
Derek Boot  Jürjen Pfaff René Verburg Toine Kremert
Dort Drexhage Levi van der Neut Rik Twaalfhoven
Frank Witteveen

Trainer: Patrick van der Zeeuw
Coach: Tim van der Neut
Leider: Richard Schouten
Vlagger: Hans van Beek

Zwammerdam 2 speelt gelijk

Vandaag stond de wedstrijd tegen Kamerik 2 op het programma. Met in het achterhoofd de wetenschap dat Damme 2 al een periodetitel op zak heeft en de uitwedstrijd tegen de tegenstander was gewonnen met 4-2 (terwijl het in de 88e  minuut nog 2-2 stond!) was het zaak om extra gemotiveerd aan de wedstrijd te beginnen.

IMG 0270 Kopie
                                                 Mark Strookman op snelheid erlangs

De eerste 20 minuten van de wedstrijd was duidelijk te zien dat Damme 2 voor de 3 punten wilde gaan. De tegenstander werd over het hele veld afgejaagd wat veel balbezit opleverde. Helaas zakte het niveau na de eerste 20 minuten wat weg zonder dat de tegenstander echt gevaarlijk kon worden.

Na de rust startte Damme 2 furieus wat een 1-0 voorsprong opleverde. Helaas wisten de mannen het niveau niet vast te houden wat later in de wedstrijd de gelijkmaker opleverde. De tweede helft was niet de beste helft van het seizoen die de mannen van Damme 2 speelde. Er zijn nog 2 competitie te gaan voordat de mannen van Damme 2 de nacompetitie gaan beginnen op weg naar wellicht (weer) een promotie. Voorlopig is er rust op de zaterdagen aangezien er geen programma is voor de mannen.

IMG 0279 Kopie
                                             Roy van Raamsdonk in een luchtduel

IMG 0289 Kopie
                                         Thomas Wattimena in duel om de bal