VVZ wil naar energieneutraal!

Dit decennium 2020-2029 moeten we als vereniging naar ‘energieneutraal’. Het is een uitdaging om daarmee jaarlijks 11.000 euro aan energiekosten te besparen. Als groene club zijn we eigenlijk dat ook wel aan onze stand verplicht.

En dat kan financieel slim door de fiscus te laten meebetalen! Bijvoorbeeld: jij maakt de komende vijf jaar in december ieder jaar 100 euro over aan de vereniging en je mag omdat je dat vijf jaar doet het als aftrekpost meenemen op je belastingformulier zonder ondergrens. Het is dus altijd aftrekbaar! Kortom je slaat een paar vliegen in één klap. Lees hier meer over de website van de Belastingdienst, we voldoen aan alle eisen: klik hier

Wat zijn de plannen waarmee we – met jullie steun – aan de gang willen om die 11.000 euro per jaar te gaan bezuinigen voor de club?

• 16 zonnepanelen
  • LED-verlichting in de kantine
  • LED-verlichting op Veld 2
  • Grote uitgiftekoelkast bij de bar