Alois Kremer Gijs Verburg Mark van der Voorst Stan de Groot          Wessel Baartman
Bas Kwakernaak Jesse Westmaas Nigel Lima Stijn Eikelboom
Bas Verburg Joop Slotboom Pieter Boot Thijs Captein
Derek Boot  Jürjen Pfaff René Verburg Toine Kremert
Dort Drexhage Levi van der Neut Rik Twaalfhoven
Frank Witteveen

Trainer: Patrick van der Zeeuw
Coach: Tim van der Neut
Leider: Richard Schouten
Vlagger: Hans van Beek

2e bovenaan 2e periode

Afgelopen zaterdag stond voor de mannen van Damme 2 de niet geheel onbelangrijke wedstrijd tegen TAVV 2 op het programma. De wedstrijd was voor de mannen van Damme 2 belangrijk voor zowel de reguliere stand als de stand in de 2e periode. TAVV had voorafgaand aan deze wedstrijd slechts 1 punt minder in de reguliere stand als Damme 2. Met een grote groep van wel 15 man werd deze wedstrijd aangevangen. Meest opvallende gezicht in deze groep was waarschijnlijk die van de keeper van deze middag: good old Wilfred (keepte een prima wedstrijd!!).

05 VVZwammerdam2 TAVV2 2 1 Kopie
                                 Niels Koolwijk legde de eerste in het mandje

In de eerste helft golfde het spel op en neer waarbij er niet heel veel grote kansen te noteren waren. Wellicht dat als er een ploeg een doelpunt verdiende waren het mannen van Damme 2. Maar de ruststand was dezelfde als waar elke wedstrijd mee wordt aangevangen 0-0.

In de rust werden nog even de puntjes op de i gezet. Damme startte de 2e helft scherp en geconcentreerd wat diverse mogelijkheden opleverde. Na 10 minuten in de 2e helft leverde het lichte veldoverwicht dan ook de verdiende voorsprong op. Na deze voorsprong zakte het spelniveau van onze mannen iets in. Dit echter zonder in grote problemen te komen. 20 minuten voor tijd werd de Damse voorsprong verdubbeld. Je zou zeggen uitspelen deze wedstrijd, maar helaas zoals wel vaker maakte Damme 2 het zichzelf eigenlijk onnodig lastig. Dit met name door het feit dat er een aantal hele grote kansen vakkundig om zeep geholpen werden. Net voor tijd wisten de bezoekers de aansluitingstreffer te maken. Nog een aantal minuten billenknijpen werd dit voor de mannen van Damme 2.

In blessuretijd mochten de bezoekers een vrije trap van net buiten de 16 meter nemen. De vrije trap verdween direct in het doel van Damme. Een gelijkspel op de valreep? Nee, want de scheidsrechter had aangegeven dat de vrije trap in tweeën genomen diende te worden. Dus een achterbal was het gevolg. Deze mocht nog genomen worden waarna de scheidsrechter het wel mooi vond. Pffff, …

De 4e overwinning van de mannen van Damme 2 op rij. Langzaam wordt de ranglijst beklommen door deze mannen ook in de stand van de 2e periode doet men aan de kop mee. Op naar de volgende wedstrijd. Deze is wederom thuis. Zou het vijf op een rij gaan worden voor de mannen van Damme 2?

06 VVZwammerdam2 TAVV2 2 1 Kopie
      Reijer Peters had de turbo er goed opzitten zaterdag en maakte de 2e treffer
07 VVZwammerdam2 TAVV2 2 1 Kopie
                Deze kopbal van Nick van den Berg werd van de lijn gehaald