In memoriam Gerrit Oosterbeek

Gerrit Oosterbeek zullen wij ons herinneren als een bevlogen lid en vrijwilliger van onze voetbalvereniging. Spijkerhard in de duels (“Gilette-Gerrit“, met de rode zakdoek in de achterzak wapperend) en “aanwezig” in de derde helft, lid van De Gele Rakkers, wat ze tegenwoordig een ”vriendenteam” noemen.

Als vrijwilliger heeft Gerrit vele ”staaltjes” getoond, maar vooral ook gemaakt. De trainingsdoeltjes op het oude trainingsveld zijn om te onthouden vanwege hun onverwoestbaarheid. Al even degelijk en van eigen ontwerp zijn de nog steeds in gebruik zijnde stalen ballenrekken in ons “nieuwe” ballenhok. In de afgelopen periode heeft Gerrit ook zijn tafelbiljart geschonken aan de club. Deze blijvende herinnering moeten we nog een plaatsje geven in de kantine. We zijn veel dank verschuldgd aan Gerrit, vrouw Anneke en zoon Simon die samen vele uren hebben besteed aan de club en veel taken hebben verricht.

Sterkte voor alle nabestaanden, kennissen en vrienden namens de leden, oud-leden en bestuur van VVZwammerdam.