Gezocht trainer 2e elftal

Voor het tweede elftal van Voetbalvereniging Zwammerdam zoekt de Technische Commissie met ingang van seizoen 2022-2023 een trainer die de trainingen verzorgt en het team op zaterdag begeleidt tijdens de wedstrijden.

Het elftal komt momenteel uit in de 4e klasse zaterdag en traint op de dinsdag- en donderdagavond van 20:00 tot 21:30 uur. Trainer van het tweede is een uitdaging: enerzijds bestaat dit uit de begeleiding en ontwikkeling van doorstromende jeugdspelers (JO19-1) naar het hoogste niveau, anderzijds het motiveren en stimuleren van de spelers die nog net niet het niveau van het eerste elftal aankunnen.

Er wordt gezocht naar een trainer die aansluit bij de onderstaande profielschets:

• In het bezit van TC-diploma (of aantoonbare ervaring op gelijkwaardig niveau)
  • Vermogen om technische, tactische en mentale vaardigheden te ontwikkelen
  • Communiceert duidelijk, tijdig en respectvol
  • Heeft autoriteit en weet op een eigentijdse manier jongeren te motiveren
  • Werkt op positieve en proactieve wijze en denkt in oplossingen
  • Passend bij een dorpsclub, aandacht en respect voor vrijwilligers en toeschouwers
  • Voldoende contact met andere elftallen, in het bijzonder oudste jeugd.
  • Overlegt met de hoofdtrainer (Erwin van der Zee) om de selectie (1e en 2e) naar een hoger niveau te krijgen.

Als vereniging hebben wij te bieden:

• Verzorgde accommodatie met kunstgras en LED-verlichting
  • Sportiviteit en de gezelligheid van een dorpsclub (iedereen kent iedereen)
  • Desgewenst begeleiding naar een volgende stap in je trainerscarrière
  • Ons motto is ‘meer dan een vereniging’ en we hebben het predicaat ‘meer dan voetbal’ van de KNVB gekregen.

Voor inlichtingen en/of meer informatie: Wim van Dijk (lid TC en vice-voorzitter), email-adres is: w.vandijk@dmg.eu  – Reacties met CV en motivatie kun je ook naar Wim sturen.