In herinnering: Jan Schaaf

Wie kende hem niet? Jan is na een slopende ziekte deze week overleden. Jan Schaaf wonend aan het Goudse Rijpad is jarenlang actief lid van VVZwammerdam geweest. Hij heeft in veel elftallen gespeeld waaronder het tweede elftal. Op diverse posities, maar vooral als snelle linksbuiten met een goede trap.

Jan was ook zeer actief betrokken bij o.a. de A- jeugd en was altijd te vinden voor samenwerken met elkaar en zodoende één van de belangrijke medewerkers bij de club. Jan was altijd een vrolijke man die vol verhalen zat (“man”, zei hij en dan moest je wel luisteren). Met een beetje een Haags accent kreeg hij iedereen aan het lachen. Zo willen wij Jan blijven herinneren.

Een laatste eer kunnen vrienden en kennissen bewijzen op donderdagavond 14 april om 19:00 uur bij de condoleance aan de Verlengde Aarkade 22 in Alphen aan den Rijn of op vrijdag 16:30 uur bij de uitvaart, eveneens aan de Aarkade.