Jack Harmsen te gast bij het voetbalpraatprogramma Studio Alphen

Trainer Jack Harmsen is te gast in het voetbalpraatprogramma “De Voetbalkantine“. Iedere 2de maandag van de maand is er op radio bij Studio Alphen tussen 20 en 21 uur het voetbalpraatprogramma “De Voetbalkantine”. Steeds uit een andere kantine wordt dit programma live uitgezonden.

Luister het programma hier alsnog af (klik hier links op de link)

Maandag 13 december ontvangt presentator Peter Fase de trainer van Zwammerdam Jack Harmsen. Jack is al een aantal jaren de trainer van deze mooie dorpsclub. De eerste periodetitel is binnen en wat zit er nog meer in. Zijn de gesprekken voor en verlenging van het contract al gestart of gaat Jack op zoek naar een nieuwe uitdaging?

De andere gast is Thijs de Ruiter speler van BSC’68. Thijs maakt al jaren deel uit van de selectie en ook BSC’68 heeft de eerste periodetitel binnen. Vorige week werd bekend dat het contract van hun trainer niet wordt verlengd, hoe reageerde daar zijn medespelers op.

Met elkaar bespreken ze het lokale voetbal. En gaan de clubs gas terugnemen en zich richten op de nacompetitie?  En wat verwachten ze van hun eigen team in de competitie? Of is er weer vrees dat de competitie voortijdig ten einde komt?

Studio Alphen kan je ontvangen via 90.0 FM in de ether, 103.4 FM op de kabel en het glasvezelnet van KPN (kanaal 962) en Lijbrandt (kanaal 798); in Rijnwoude via 106.5 FM (ether) en 103.4 FM (kabel).

Lars Harmsen (vv Haastrecht) en zijn vader Jack die bij ons trainer is.