Voorbeschouwing Siveo’60 – Damme

Siveo’60 heeft net als wij 7 wedstrijden gespeeld. Vijf van die wedstrijden waren tegen verenigingen waar wij nog tegen moeten spelen. Het is dus moeilijk om tot een vergelijk te komen. Slechts één nederlaag tegen Nicolaas Boys (0-3). En ze hebben als enige ploeg sc Woerden twee punten afgesnoept door uit 1-1 te spelen. Zevenhoven (1-1), Rohda’76 (1-1) en NSV’46 (2-2) leverden ook gelijke spelen op. En alleen van Kamerik (4-6) en Sportief (0-1) werd gewonnen. Twaalf doelpunten voor en twaalf tegen. Al met al een tegenstander die zeker niet onderschat mag worden en wij hebben deze week al een stevige wedstrijd in de benen. De selectie van Jack is echter compleet en fit. Voor de radio gaan zitten duimen zaterdagmiddag en luisteren naar verslaggever Cees van Leeuwen (Studio Alphen) hoe we het er in de 8ste speelronde vanaf brengen, is het enige wat we als supporters kunnen doen. De wedstrijd tussen Kamerik en Nicolaas Boys is afgelast vanwege corona-besmettingen.

• Bijgaand het verslag van Linschoten – VVZwammerdam vanuit het perspectief van Linschoten (klik hier)
  • En het verslag van de meest recente wedstrijd Sportief – Siveo’60 (klik hier