Nieuwe corona-regels (ook) bij ons!

Met ingang van zaterdag 6 november 2021 gelden er aangescherpte coronamaatregelen op ons complex. Die komen in het kort op het volgende neer.

• CTB (Corona Toegangs Bewijs)
    Iedereen van 18 jaar en ouder moet een een QR-code of een bewijs van een negatieve coronatest (het zogenaamde CTB: Corona Toegangs Bewijs) laten zien bij:
    – kantinebezoek (ook bij toiletbezoek of alleen een bestelling aan de bar):
    – verblijf op het terras;
    – gebruik van de kleedkamers.
  • Uitzonderingen
    Let op: er is een uitzondering voor mensen die functioneel aanwezig moeten zijn en voor vrijwilligers. Zij hoeven geen CTB te tonen. Denk hierbij aan trainers, coaches, leiders, onderhoudsprofessionals, alle vrijwilligers (zoals kantinemedewerkers). Dit geldt echter niet voor ouders die meerijden naar uitwedstrijden, zij moeten bij te bezoeken verenigingen wel een CTB laten zien in kantine, op het terras of in de kleedkamer.
  • Houd 1,5 meter afstand
    Terug van weggeweest: de 1,5 metermaatregel. Nu als dringend advies. Houd die onderlinge afstand aan.

Werk a.u.b loyaal en met begrip mee! Vrijwilligers van onze vereniging voeren de controles uit. Zij hebben de maatregelen niet zelf bedacht. Vanzelfsprekend werkt iedereen loyaal mee bij een check.

We vonden deze afbeelding bij 0172Sport.nl