Pupillen JO09-1 starten seizoen

Onze huidige JO19-1 is het laatste pupillenteam (uit het seizoen 2015/2016) die van de JO09 – via de JO11, JO13, J015, JO17 – naar de JO19 letterlijk is meegegroeid. In de tussenliggende seizoenen vielen pupillenteams steeds af. Op een gegeven moment moet je immers van een 8-tal naar een 11-tal (eigenlijk naar een 14-tal inclusief reserves) en wat we ook deden dat lukte niet meer. Daarom was het gisteren een feestje voor de vereniging, maar ook voor het dorp.

De voetbalclub is niet alleen ‘maar’ voetbal. We hebben het sportcomplex nodig om een vitaal dorp te blijven. Dat hebben we gezien tijdens de beide lockdowns, Koningsdag, de VakantieKinderSpelen, Jeugdkamp en straks zitten de zes kleedkamers vast aan de nieuwe gymzaal en daarmee aan de MFA. #meerdaneenvereniging is ons motto. Welkom kids, ouders en grootouders. Op naar een prachtig seizoen 2021/2022. De overige foto’s staan op onze Facebookpagina @meerdaneenvereniging.