Bekerprogramma KNVB bekend

Het bekerprogramma van de KNVB is afgelopen vrijdag 30 juli bekend gemaakt! Sinds 10 oktober 2020 (VEP thuis) voor het eerst weer een officiële wedstrijdplanning vanuit Zeist. Daar zijn we ontzettend blij mee. Laten we hopen dat we COVID-19 in al zijn varianten onder controle kunnen houden. Onder welke omstandigheden we kunnen spelen gaan we ongetwijfeld nog horen. Maar de 1,5 meter buiten het veld zal daar ongetwijfeld onderdeel van zijn.

We treffen in de poulefase een drietal onbekende tegenstanders. De eerste wedstrijd is thuis (!) op zaterdag 4 september 2021, de andere twee zijn uitwedstrijden.

1. Zaterdag 04 september 2021: VVZwammerdam 1 – PGS/Vogel 1 (4e klasser uit Den Haag)
  2. Zaterdag 11 september 2021: Pernis 1 – VVZwammerdam 1 (4e klasser uit Pernis onder Rotterdam (op ongeveer 40 minuten rijden)
  3. Zaterdag 18 september 2021: Quick Steps 1 – VVZwammerdam 1 (3e klasser uit Den Haag (op ongeveer 40 minuten rijden in buurt van het Zuiderpark)

De trainingen voor de selectie beginnen dinsdag 3 augustus aanstaande om 20:00 uur. Prettige voortzetting van de vakantie iedereen en ‘be careful out there’. Op zaterdag 14 augustus spelen we de eerste oefenwedstrijd bij sv Aarlanderveen om 14:30 uur.