Coronatoegangsbewijs

Vanaf zaterdag 25 september 2021 is de 1,5 meter regel niet meer wettelijk verplicht. Daardoor kan er veel meer. Natuurlijk wordt u gevraagd voorzichtigheid te betrachten. Dus heeft u klachten, blijf dan thuis, doe een test of laat u testen.

De velden, de terrassen en de toiletten zijn op de “oude manier” te gebruiken. Alleen de kantine niet.  Daar kunt u zonder Coronatoegangsbewijs alleen afhalen en buiten opeten of drinken.

Alleen met een coronatoegangsbewijs kunt u binnen eten en drinken en wel uitsluitend in het afgezette horecagedeelte in de kantine. Dit geldt voor alle leden en bezoekers. Een toegangsbewijs is ter plekke vereist.

Dit is een wettelijke verplichting en ook conform de KNVB-regels. Een Coronatoegangsbewijs is een QR-code, een bewijs van volledige vaccinatie of een herstelbewijs als u besmet bent geweest.

Gaat u op bezoek bij een andere vereniging neem dan uw Coronatoegangsbewijs mee voor toegang tot het horecagedeelte van de kantine. Toiletten en uitgiftepunten zijn overal vrij toegankelijk.