Afsluiting seizoen 11 juli

Een seizoen wat eigenlijk op 12 maart is gestopt als gevolg van Covid-19. Inmiddels kruipen we weer uit de lock-down en is er een zogenaamde exit-strategie. Op 11 juli is de laatste zaterdag voordat op 18 juli de grote vakantie in onze regio uitbarst.

Van de traditionele Familiedag – op 2e Paasdag – kwam ook niets terecht. Dat  doen we daarom zaterdag aanstaande vanaf 14.00 uur bij wijze van seizoensafsluiting. We spelen gemengd en hoe jonger hoe beter. Want die goals tellen voor 6 punten, een goal van een senior maar voor 1 punt. We laten dus de kleintjes ‘scoren’. We kennen inmiddels het recept. Je bent er om 14.00 uur, we vormen de teams of je hebt zelf al een team (4 spelers met minstens één pupil of groene smurf) gevormd en vanaf 14.15 uur starten we met de wedstrijden. Ook oud-leden en niet-leden worden nadrukkelijk uitgenodigd. Je hebt immers je leven lang een groen hart. Daarna spelen we samen met UDI buiten Swingo. Daar zit muziek in! Tot zaterdag 14.00 uur bij de kantine, heb je geen ploeg, dan maken er samen één.