Zwangerdam op de foto

In deze tijd waarbij alleen Internet ons nog kan verbinden moeten we elkaar vooral leuke dingen laten zien, toch? Mensen met ervaring weten welke onderwerpen dat zijn: baby’s, peuters, puppy’s, etc. jong en vertederend. Het is dit jaar twee jaar geleden dat ons dorp met #Zwangerdam op 30 zenders was incl. het NOS Nieuws en een aantal landelijke kranten. We kunnen nu met trots ‘de oogst’ laten zien. We doen dit in twee etappes:

• Eerst een ‘solo’ foto van de baby/peuter op de Instagram van VVZwammerdam. We schatten dat we zeker de twintig baby’s kunnen halen (geboren in jaren 2018, 2019 en 2020). De kinderen zijn inwoners van Zwammerdam of van de leden of zijn van de oud-leden.  Één van die drie is voldoende. In geval van twijfel doe je gewoon mee.  We starten met het plaatsen deze week, we hopen iedere dag twee inzenders te hebben.
  • Op zaterdag 13 juni komen we samen op het terrein van VVZwammerdam om te vieren dat we elkaar weer ‘live’ kunnen ontmoeten. De kids kunnen daar spelen, desnoods voetballen, er is muziek en er is een BBQ! We praten na over onze ervaringen van deze bizarre tijd. Het hele dorp is uiteraard uitgenodigd. Maar het hoogtepunt is de groepsfoto van de kids en van de kinderen met hun ouders. De foto die symbool staat van onze herstart na het coronavirus. Er is meer hoop dan teleurstelling. Deze foto wordt gemaakt door een professionele fotograaf.

Mail de foto naar Kirsten: kirstenvanasselt@hotmail.com

Zwammerdam Forever

De kids zijn er, nu de huizen!