Voorbeschouwing VVZwammerdam – Meerburg

Waar zijn we ook alweer gebleven? Volgende week de thuiswedstrijd voor het ‘echie’ tegen Rohda’76. Rohda’76 speelt deze zaterdag haar wedstrijd verder uit tegen Kamerik die voor de winterstop werd gestaakt als gevolg van hevige regenval. Zelf spelen we voor de Rabobank-LAV-Regio-Cup onze laatste poule wedstrijd tegen Meerburg uit Zoeterwoude.

Meerburg staat 6e in de 4e klasse A waarin o.a. ook LSVV’70 speelt en die 8e staat. LSVV’70 uit Leiden die wij thuis niet konden verslaan een paar weken geleden voor de Rabobank-LAV-Regio-Cup (1-2). Nu speelden de studenten wel in onze shirts, … en dat scheelt natuurlijk. Mama had nog geen tijd gehad voor de wastas. We waren ook min of meer kansloos tegen Docos (1-4) en Meerburg stuurde Docos in november met 2-0 naar huis. Kortom het wordt een serieuze testcase of we klaar zijn voor de 2e seizoenshelft! De 1ste helft vorig week uit bij Floreant in Boskoop leek daar wel op te wijzen, de 2e helft leek echter nergens naar (5-1 verlies).

Trainer Jack Harmsen heeft de volgende 14 spelers genoteerd in zijn bal-boekje: Alois, Gerald, Jeroen, Jordi, Justin, Kaj, Koen, Lars, Martijn, Mitchell, Nick, Ole, Reijer en Thijs. De wedstrijd start om 14.30 uur. Welkom!