Voorbeschouwing JO19-1 – WDS JO19-1

Zaterdag om 14:30 uur trappen de jonge mannen van VVZwammerdam JO19-1 aan voor hun belangrijkste wedstrijd tot op heden in het nog korte seizoen. Ze treden aan tegen het ongeslagen WDS JO19-1.

Net als de hele week zal het bewolkt (7 graden) zijn en dus een gespannen sfeer. Al de hele week gaat het nergens anders over dan de wedstrijd op zaterdag. ‘Willen we de schaal pakken moet deze gewonnen worden.’, zei Terence in de pauze op school. Ondanks de ontspannen training afgelopen woensdag, zal dit anders zijn op zaterdagmiddag. Iedere speler zal gebrand zijn om te winnen en 90 minuten vol gas te geven.

Erg aantrekkelijk dus voor een neutrale kijker en zeker voor de Damse aanhang. Met mooi voetbal en vechtlust zullen we zaterdagmiddag aantreden op het kunstgras om voor de bovenste plaats te strijden.

Ik zie u graag om 14:30 Veld 2 aan Spoorlaan 12! Moedig de jongens aan zodat we het Kampioenschap terug naar Zwammerdam kunnen brengen, …. laat de glorie beginnen.
Met sportieve groet,

Uw razende reporter Mees