Zwammerdam all stars- Alphense Boys G

Op zaterdag 26 oktober, 10 uur in de ochtend, is er een bijzondere wedstrijd. De wedstrijd staat in het teken van de samenwerking tussen het dorp, VVZwammerdam, Ipse en Alphense Boys op het gebied van G voetbal. VVZwammerdam neemt hierin zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid en organiseert elke maandagavond met professionele hulp van Ipse training voor G voetballers van Ipse en elders, o.a. Spelers van Alphense Boys, die hierdoor een tweede training krijgen aangeboden, dichtbij huis. We organiseren in samenwerking met Alphense Boys een wedstrijd waarbij spelers uit het dorp en van de VVZwammerdam het opnemen tegen het G-voetbalteam van Alphense Boys (half veld). Aanvang 10 uur, op zaterdag 26 oktober. We vragen om spontane deelnemers vanuit VVZwammerdam en vanuit het dorp om te laten zien dat het ons aangaat. Dus graag meedoen! De coördinatie is in handen van Kim Kleijn in samenwerking met 40+ vanuit VVZwammerdam.