Toine te gast in De Voetbalkantine

Maandag 10 juni ontvangt presentator Peter Fase in de kantine van VVZwammerdam Toine Kremer van deze club die stopt als selectiespeler. Daarbij schuift ook Branco Sandifort aan, ook hij stopt als selectiespeler bij BSC’68. Met elkaar bespreken ze het lokale voetbal, wat viel hun op het afgelopen seizoen en is hun beide bijgebleven in de afgelopen voetbaljaren. Maar ook hoe ziet hun toekomst eruit, waar gaan ze spelen of hangen ze de voetbalschoenen aan de wilgen? Gaan ze het missen? En wat is de verwachting van hun huidige club in de toekomst.

Wil je er live bij zijn? Dan ben je van harte welkom aan de Spoorlaan 12 in Zwammerdam om 20.00 uur. Anders stem af op de radio.
Iedere 2de maandag van de maand is er op radio bij Studio Alphen tussen 20 en 21 uur het voetbalpraatprogramma “De Voetbalkantine”. Steeds uit een andere kantine wordt dit programma live uitgezonden. Studio Alphen kan je ontvangen via 90.0 FM in de ether, 103.4 FM op de kabel en het glasvezelnet van KPN (kanaal 962) en Lijbrandt (kanaal 798); in Rijnwoude via 106.5 FM (ether) en 103.4 FM (kabel).