Bruggen bouwen i.p.v. muren

Omdat het Pasen is. … Van de week hadden we weer zo’n bijzondere aanvaring op de Social Media. Het bericht is inmiddels ingetrokken. De MFA is belangrijk voor de toekomst van ons dorp. De discussie is afgerond, … na afloop van de wedstrijd geeft iedereen elkaar de hand en is het klaar. Veel mensen vinden voetbal een vreselijke sport, maar één ding kunnen we er minstens van leren: na afloop drinken we een biertje, bedanken de scheids, laten de pupil van de week schitteren en is het klaar. Laten we dat ook doen als dorp. ‘De wedstrijd’ is gelopen, we kunnen en moeten nu de gelederen sluiten. De verenigingen, de school en de brandweer hebben een vitale functie is ons dorp en dat moet zo blijven. Onderstaande foto’s zijn van gisteren: ze gaan niet over voetbal, ze laten juist zien dat we een gemeenschap zijn en dat is op zich al een belangrijke functie. Vrolijk Pasen!