Voorbeschouwing VVZwammerdam – Alphia

Slechter kon het afgelopen weekend voor VVZwammerdam niet verlopen zijn; zelf verliezen en de directe concurrentie zien winnen. De dreiging van de nacompetitie om lijfsbehoud is opeens weer reëel en dat met de Pasen. Net als de thuisploeg verloor tegenstander Alphia de laatste twee wedstrijden, maar deze ploeg kan rustig uitbollen gezien hun voorsprong op de clubs die in de gevarenzone zitten. VVZ kan zich echter geen nieuwe zeperd veroorloven en zal uiterst strijdvaardig het veld opkomen mag je aannemen. Dat zal hard nodig zijn, want de statistieken zijn niet in het voordeel van ‘Damme’. Slechts twee van de elf thuiswedstrijden werden gewonnen en uit was Alphia met 3-1 de sterkste. Hoogste tijd om te tonen dat de resultaten uit het verleden weinig zeggen over het heden. Maar we hadden wel de mooiste actie van de wedstrijd. Zie de beelden vanaf 2.40 minuten. We zien jullie weer op zaterdag vanaf 14.30 uur.
Zie de wedstrijdfilmbeelden van Studio Alphen op 1 december 2018 (meer dan 1.000 keer bekeken).
Bron: Leiden Amateur Voetbal