Komend weekend 1 minuut stilte!

Zoals jullie naar alle waarschijnlijkheid hebben vernomen is afgelopen maandag bij het schietincident in Utrecht een trainer van Desto om het leven gekomen. Hij was trainer van twee jeugdteams en voetbalde zelf ook. Vanuit de KNVB is het initiatief genomen om verenigingen/teams de mogelijkheid te bieden om hierbij stil te staan middels een minuut stilte voorafgaand aan de wedstrijden zaterdag. Onze thuisspelende elftallen/teams gaan dit dan ook doen hebben de leiders/trainers toegezegd.

Voorbeschouwing VVSB – VVZwammerdam

Vanaf 24 november 2018  heeft VVSB niet meer verloren. De ploeg van Rob Jonkman rukte daardoor op naar de derde plaats en is een kandidaat voor de nacompetitie. Dat is best opmerkelijk gezien het feit dat de Noordwijkerhouters vorig seizoen nog in de vierde klasse speelden. Zwammerdam kan dus aan de bak tegen de paarsgelen. Dat zal sowieso moeten, want de groenwitten zijn nog niet veilig. Wel zijn de Dammenaren op tijd wakker geworden gezien de laatste resultaten. Afgelopen zaterdag morste de nummer elf van de ranglijst wel onnodig twee punten tegen laagvlieger BSC’68. Vooralsnog wordt er goed gepresteerd in de derde periode, maar of er daadwerkelijk een prijs klaar ligt valt te bezien. Eerst maar eens het sein ‘veilig’ kunnen geven. In de eerste confrontatie op 19 januari van dit jaar werd het 2-2 tussen deze twee ploegen (bron: LeidenAmateurVoetbal).