Piet van Dijk

Op 21 juni is Piet van Dijk op 76-jarige leeftijd overleden. Piet is liefst 58 jaar lid geweest van VVZwammerdam en is altijd zeer betrokken geweest bij het wel en het wee van de club. Altijd vragend hoe het ging en regelmatig luisterend naar de radioverslagen van het 1e op Studio Alphen. Wij wensen zijn vrouw Alie, kinderen, kleinkinderen en familie veel sterkte bij het verwerken van dit verlies. Piet is thuis, waar elke dag afscheid genomen kan worden van 14.30 uur tot 16.30 uur en van 19.30 uur tot 21.00 uur.

De bijeenkomst voorafgaande aan de crematie vindt plaats op donderdag 28 juni om 13.30 uur in de aula van het crematorium, Verlengde Aarkade 22 te Alphen aan den Rijn. Na afloop bent u welkom in de zaal van de Oudhoornse kerk, Oudhoornseweg 90 te Alphen aan den Rijn waar gelegenheid is om te condoleren en elkaar te ontmoeten.

Het bestuur van VVZwammerdam