Maand juni bol van voetbal en activiteiten bij VVZwammerdam

VVZwammerdam beschikt nu al drie jaar over een kunstgrasveld en niet alleen in de winter pluk je daar de vruchten van. In de maand juni kun je onbezorgd nog toernooitjes en bijzondere wedstrijden spelen en het (af-)trainen kan rustig nog doorgaan tot de echte zomervakantie begint. Of het trainen en oefenen in de nieuwe samenstellingen. VVZwammerdam heeft alvast de volgende evenementen op de kalender staan! Er komt zeker meer, maar dat laten we zo spoedig mogelijk weten.
Op zaterdag 2 juni is er het 5e gemengd COED-toernooi, op zaterdag 9 juni het Gezwam-toernooi. Op vrijdagavond 15 juni is er een speciale wedstrijd die in het teken staat van vertrekkend trainer Rob de Lange. Dan is er op vrijdagavond 22 juni het 40+ toernooi dat Zwammerdam aandoet. Aan het eind van de maand, op zaterdag 30 juni wordt het complex geheeld gereinigd door leden en supporters. De onderhoudsploegen zorgen voor de coördinatie en de poetsmiddelen. Bestuur en organisatoren hopen dat velen deze activiteiten bijwonen in de aanloop naar de verdiende vakanties.