Scheidsrechter worden? Dit is je kans

Om in de omgeving van Alphen aan den Rijn een basiscursus scheidsrechter (m/v) te starten zijn er minimaal 14 deelnemers nodig. Dit is voor een enkele vereniging niet zo maar haalbaar, maar als we het met alle verenigingen samen doen moet dat toch lukken. Het bestuur van VVZwammerdam vindt het belangrijk dat er bij al onze wedstrijden een gediplomeerd scheidsrechter staat op het veld. Goede spelregelkennis is hiervoor uiteraard een eerste vereiste. De basisopleiding scheidsrechter bestaat uit 7 avonden van 3 uur waarin de spelregels goed worden uitgelegd en de cursus wordt met een examen afgesloten.

Indien er voldoende belangstelling binnen onze club voor is kunnen we dit met de KNVB en kortsluiten waar en wanneer er z.s.m. een cursus kan starten in de buurt van Alphen aan den Rijn. Geef je NU op bij Remco Havenaar en mail naar: rhavenaar@live.nl
20131111 jeugdscheidsrechter