40+ start vrijdag bij VVZwammerdam

Het Regio Rijnstreek 40+ toernooi start morgen, 9 maart, zijn voorjaarsreeks bij VVZwammerdam. Acht teams gaan vanaf 20.00 uur in twee poules strijden om de finaleplaatsen. Aanwezige verenigingen: Alphia, ARC, Alphense Boys, Floreant, TAVV en VVZwammerdam (met drie teams). De wedstrijdleiding is in handen van Wilco Goudriaan. De scheidsrechters van dienst (met enige staat van dienst evenals de 40+ -ers): Piet van de Wolf, Karel Vlasveld, Adrie van Jaarsveld en Jozef Kindt. Adrie van Jaarsveld heeft na het neerleggen van zijn ruim vijf jaren voorzitterschap van de Regio en het stoppen met doelverdedigen naar verluidt meteen een meerjarig-contract als scheidsrechter aangeboden gekregen. We heten supporters en deelnemers alvast welkom.