VVZwammerdam 40+ team 2 haalt maximale score

Team 2 bestond vrijdagavond uit de volgende spelers: Jaap v.d. Hoek, Piet koolwijk, Jan Koolwijk , Rinus de Keijzer, Louis Kroft, Adri v. Jaarsveld en als laatste en zeker niet de minste Jaap Koster. Dat betekende dat wij een achterhoede van 180 jaar hadden staan.

De eerste drie wedstrijden speelden wij tegen Floreant ,TAVV en Alphia. Elk van die drie wedstrijden speelden wij met 0-0 gelijk. Ditt kwam doordat wij een strijdplan hadden,dat bedacht was door Rinus en Jaap: bal het werk laten doen en niet te veel lopen. De 2 spitsen Jaap v.d. Hoek en Louis Kroft hoefden alleen maar te storen en proberen op de counter er uit te komen. Dit werkte goed alleen de counter ging nog al eens mis door een mindere balbehandeling van onze spitsen. Niet zo verwonderlijk omdat Louis halverwege de tweede wedstrijd zijn hele zool verloor en zodoende op balletschoenen verder moest spelen.
De derde wedstrijd verloren we met 3-0 van Alphen waardoor we tot onze verbazing om de plekken 7 en 8 moesten spelen. Deze laatste pot moesten we tegen Rohda76. Het toeval wil dat ondergetekende nog nooit in deze schitterende toernooien voor 40+ voetballers had verloren van deze mannen. We gingen dus met hetzelfde strijdplan deze wedstrijd in. Doordat onze balletdanser (Louis) toch zijn pirouettes draaide, kwam de bal bij Piet Koolwijk die het netje liet bollen.
Zodoende werden wij toch zevende en daar waren wij best trots op. We gaan nu op voor het laatste toernooi bij vv Bodegraven waarna wij als 40+ de winterstop ingaan en gaan herstellen van alle pijntjes.Tot slot wil ik iedereen bedanken voor zijn inzet en hoop dat Jan Bal zijn transfersom eens te gelde maakt door het winnen van die beker. Er zal bij het toernooi in Bodegraven wederom een debutant zijn opwachting maken bij de 40+ in de persoon van Ard Hoogendoorn. Deze is door broer Wim Hoogendoorn binnengehaald met gesloten beurs. Tot ziens bij Bodegraven.

Adri v. Jaarsveld