Voetbalprogramma komende weken

Wij vragen onze lezers om het wedstrijdprogramma voor deze week en de komende weken extra goed in de gaten te houden in verband met ingelaste vriendschappelijke wedstrijden tijdens de winterstop. U vindt de wedstrijden via de site van VVZwammerdam onder “wedstrijden” in de menubalk. De Clubapp kan helaas niet voorzien in deze service. Het eerste elftal speelt op zaterdag 27 januari zijn eerste competitiewedstrijd, maar voor bijna alle andere teams start de competitie pas op 10 februari. Daarom wordt er driftig invulling gegeven aan het inplannen van vriendschappelijke wedstrijden en zal het programma regelmatig aanvulling krijgen. De reguliere competitie loop door tot en met 26 mei 2018. Daarna zijn er nog toernooien en nacompetities.

Laatste nieuws: de kantine zal zaterdag 13 januari niet open zijn i.v.m. het ontbreken van thuiswedstrijden.