40+ toernooi gelopen zoals het bedoeld is

Voor de derde keer alweer is VVZwammerdam gastheer geweest voor een 40+ toernooi met deelnemende verenigingen uit de omgeving. Met de hulp van een tiental vrijwilligers (organisatie, bar, vier scheidsrechters) werd het toernooi mogelijk gemaakt. Er werd gestreden in twee poules. In beide poules eindigden de nummers 1 en 2 gelijk in puntenaantal. In dat geval geeft het onderling resultaat de doorslag. Dat bracht Alphia en niet Floreant 2 in de finale. In de andere poule wees het onderlinge resultaat ook geen winnaar aan. Vervolgens werd volgens de reglementen gekeken naar het doelsaldo. Dit bracht Floreant 1 in de finale en niet VVZwammerdam 1. Na een leuke avond voetbal werden de prijzen als volgt verdeeld:

1. Alphia
2. Floreant 1
3. Floreant 2
4. VVZwammerdam 1
5. Rohda’76
6. TAVV
7. VVZwammerdam 2
8. Bodegraven

Nieuw was dat VVZwammerdam met 2 teams uitkwam. Ook werd een nieuw team verwelkomd: TAVV. Deze heren beviel het zo goed dat zij als laatsten, op ons uitdrukkelijk verzoek, het sportcomplex hebben verlaten.