Bekersuccessen

Door de vele afgelastingen is nog niet in alle bekerpoules een eindstand beschikbaar. Alle teams spelen 3 wedstrijden. Het 1e elftal heeft geplaatst  VR1 kan dankzij een fenomenaal doelsaldo de volgende ronde haast niet meer missen. Het tweede elftal had zich voor de beker teruggetrokken en richt zich helemaal op de competitie. Het 3e elftal heeft nog een kans bij een ruime overwinning in de inhaalslotwedstrijd. Voor de JO19 wordt het een zware dobber, maar zij zijn nog niet helemaal uitgeschakeld. Woensdag 20 september naar Victori’04 voor een winstpartij. DE JO15 is ondanks twee overwinningen uitgeschakeld. JO13 staat bovenaan, maar is uitgespeeld en kunnen nog ingehaald worden. Ook voor de Zwaluwen jeudbeker kan onze JO11 de volgende ronde nog bereiken door een inhaalwedstrijd tegen ARC binnen te slepen. De JO9 is inmiddels uitgeschakeld, al zijn er eigenlijk nog 2 wedstrijden in te halen. Al met al een mooie tussenstand voor de bekers.