Inschrijven SC Heerenveen – Vitesse morgen 9 september geopend

Op zaterdag 9 september starten we met de inschrijving (in de bestuurskamer) voor bezoek van de wedstrijd SC Heerenveen – Vitesse op zondag 22 oktober, om Lucas Woudenberg aan te moedigen. Het programma met alle ingrediënten volgt nog, maar zoveel is bekend dat we rond het middaguur of vroeg in de middag zullen vertrekken en uiterlijk 23 uur, zo mogelijk eerder, terug zullen zijn. De wedstrijd wordt gespeeld om 16.45 uur.

De inschrijving staat open voor sponsoren, leden, supporters, ouders van spelers, trainers enz. Wel de ons bekende supporters natuurlijk. We hebben 100 gratis kaarten, die ter beschikking zijn gesteld door Heerenveen shirt-sponsor GROEN LEVEN. De kosten voor het vervoer zijn 15 euro per persoon (retourtje). We verbinden daaraan twee voorwaarden: betaling voor het transport contant of met pin maakt je inschrijving geldig. Dus geen inschrijving zonder betaling. Het systeem is: wie het eerst komt, het eerst maalt. Er is geen voorkeursbehandeling. Verder vragen we je om op 22 oktober in het groen (shirt en/of sjaal en/of cap) uitgedost te zijn, zodat we als groep goed herkenbaar zijn voor Lucas. Het is de bedoeling met 1 of 2 bussen van Van Asselt te reizen. Als je eigen vervoer prefereert moet je dat aangeven. De kosten zijn onverminderd 15 euro.