In memoriam Simon (Siem) van Zwieten

Siem heeft een lange staat van dienst bij Voetbalvereniging Zwammerdam. Hij was jeugdtrainer en jarenlang de vaste zeer robuuste voorstopper van het 1ste elftal. Hij stond bekend als een harde zeer sportieve speler.

Na het ongeluk waarbij hij zijn arm verloor is Siem een tijdje uit beeld geweest voor ons. Totdat hij weer ging voetballen in het 4e elftal met veel van zijn voormalige teammaten. Ook daar stond hij zijn mannetje en uiteraard wederom als voorstopper.

De laatste jaren zagen we Siem en zijn vrouw Carla altijd samen als supporter van alle thuis- en uitwedstrijden van het 1ste elftal met een gulle lach. Hij genoot van het leven, maar was ook een man met principes.

We zullen die lach en zijn aanwezigheid langs de lijn erg missen. We wensen Carla veel sterkte toe met het verlies van haar maatje. Wij zullen Siem herdenken aan het begin van de eerste officiële thuiswedstrijd van het nieuwe competitieseizoen op zaterdag 23 september, zodat we er allemaal bij kunnen zijn.