Komend seizoen: het fundament staat!

De overschrijdingsperiode is afgesloten en we kunnen ons nu echt opmaken voor komend seizoen. Het 1ste elftal is redelijke intact gebleven. Weliswaar hebben we een paar zeer gevoelige aderlatingen gedaan: doelman Wouter van Valen gaat voor het 1ste van ARC, zou geweldig zijn natuurlijk, onze spits Bryan van Delft is helaas gestopt, Kenny Blanken gaat naar een vriendenteam bij Alphia en supersub Jordy de Groot gaat naar zondagvereniging vv Bodegraven. De grote verrassing is dat de topscorer van Alphen aan den Rijn Daniel van Leeuwen van Alphia (met 28 goals afgelopen seizoen) is overgestapt naar Damme. Zijn we blij mee. Daarnaast zijn er twee doelmannen ingeschreven: Wesley Geelhoed (Herkingen’55) en Kelvin Jansen (Rohda’76). Samen gaan zij met de jonge selectie van Rob de Lange, die wel een jaar rijper is, een mooi seizoen 2017/2018 tegemoet.

VR1 heeft ook een paar steunpilaren zien vertrekken met Lonneke (Utrecht), Veerle (Spanje), Esmee (te druk), Kayleigh (school) en al eerder dit seizoen Jaimy (ARC). Daarvoor kwamen terug:  Debora van der Meer van RCL, Gwyneth Wolfert van Football Factory, Elske de Pater van sv Aarlanderveen, Suzanne van der Voorst (Rohda’76) en er wordt nog onderhandeld met twee jonge dames van de Alphense Boys.

Bij de jeugd hebben de grootste verschuivingen zich voor gedaan. Er is een jeugdcoördinator benoemd van De Complete Techniek (DCT): Lars van Halteren (zie elders op deze site).

• JO19 blijft onder verantwoording van trainer Erwin Griffioen en elftalleider Bram Strookman
  • JO17 wordt een samengesteld team (ST) met Rohda’76 (trainer Piet Vlasveld)
  • JO15 kent als trainers Ruben de Bruin (1e) en Koen Woudenberg (1e) en coach is Tim van der Neut (vader en voormalig speler van het 1e)
  • JO13 kent als trainers Donny van der Neut (1e) en Reijer Peters (1e) en coach is Bart Min (vader en voormalig speler van het 2e) en assistent (trainer, leider, grensrechter) Hans van Beek
  • JO11 kent als trainers Dennis van Jaarsveld (voormalig speler 1e) en Michel & Karel Kom (trouwste supporters 1e) en coach is Peter van der Hulst (vader)
  • JO09 kent als trainsters Kayleigh Jansen (voormalig speelster VR1), Romy HoogendoornLars van Halteren (DCT) en Ton Ooms (vader)

Het fundament staat, …. en we starten op zaterdag 3 september met bekerwedstrijden en stippel zaterdag 26 augustus alvast in je agenda voor een leuk toernooi (JO09, JO11, JO13 & JO15) aan de Spoorlaan.