Even voorstelllen: Lars van Halteren (Jeugdcoordinator)

Hallo, … mijn naam is Lars van Halteren van De Complete Techniek, een aantal spelers uit Zwammerdam zal mij daarvan al wel kennen. Met ingang van het komende voetbalseizoen word ik de Jeugdcoördinator van VVZwammerdam. Ik ga me vooral bezig houden met de jeugd in de teams JO15 (C-jeugd), JO13 (D-jeugd), JO11 (E-jeugd), JO9 (F-jeugd) en eventueel de Groene Smurfen. Jullie gaan met mij kennismaken op 6 en 13 juni tijdens de demonstratietrainingen op jullie mooie complex. Klik hier voor de juiste tijden.

De bedoeling is dat ik iedere donderdag namiddag en avond komend seizoen op de club ben en dan samen met de trainers van VVZwammerdam de trainingen verzorg en de coördinatie op mij neem. De Complete Techniek staat voor professioneel trainen waarbij voetbalplezier voorop staat. Volgens een strak leerplan leert iedereen op zijn of haar eigen niveau en wordt zo een completere voetballer op technisch, mentaal, tactisch en fysiek niveau. Maar we bieden ook aan de trainers en leiders van VVZwammerdam een goede en veilige leeromgeving, waardoor de hele club er op lange termijn beter van wordt.

Ben inmiddels 27 jaar jong, woon samen en werk 10 jaar bij De Complete Techniek als hoofdtrainer. Heb als opleiding CIOS Sport en Bewegen (gymleraar) en inmiddels allerlei functies bij verschillende clubs in de regio gedaan.

Mijn voetbalcarrière heeft zich als doelman afgespeeld bij Alphense Boys (jeugd), Woubrugge 1 en TAVV 1 tot een lastige sportblessure dat onmogelijk maakte.

Ik zie er naar uit jullie en je ouders te ontmoeten op de 1ste demonstratietraining op 6 juni aanstaande!