Feestweek bij 65-jarig bestaan

VVZwammerdam viert 65e verjaardag met een feestweek

Op 22 oktober is VVZwammerdam jarig en wordt dan 65 jaar. Er zijn de hele week, elke dag, feestelijke activiteiten voor alle leeftijdsgroepen waarbij leden, oud-leden, donateurs, sponsoren en hun partner welkom zijn. De feestweek start met een 40+-toernooi op vrijdag 18 oktober, met deelname van vele streekteams en de uit de jaren zeventig vermaarde “gele rakkers”. Hoogtepunt is verder een reünie/receptie op dinsdag 22 oktober (aanvang 20.00 uur).

Verwacht wordt dat veel oud-leden de weg naar de kantine zullen weten te vinden voor een gezellige ontmoeting met een hapje en een drankje. Die avond wordt op een diashow gegeven over de historie van VVZwammerdam. Ook wordt het elftal aller tijden VVZwammerdam bekendgemaakt en de beste speler uit elke linie. Op zaterdag 26 oktober speelt VVZwammerdam thuis tegen DWO. Deze wedstrijd is omgezet van een uitwedstrijd naar een thuiswedstrijd. De afsluiting van de feestweek vindt op deze dag plaats met een knalfeest in de avonduren.

Bij deze een oproep aan alle lezers van dit bericht om kennissen uit die vervlogen tijd te stimuleren naar in elk geval de reünie, de echte verjaardag, te komen. Er gaat maar een beperkt aantal uitnodigingen de deur uit omdat het erg moeilijk is de huidige adressen te achterhalen.