Alois Kremer Gijs Verburg Mark van der Voorst Stan de Groot          Wessel Baartman
Bas Kwakernaak Jesse Westmaas Nigel Lima Stijn Eikelboom
Bas Verburg Joop Slotboom Pieter Boot Thijs Captein
Derek Boot  Jürjen Pfaff René Verburg Toine Kremert
Dort Drexhage Levi van der Neut Rik Twaalfhoven
Frank Witteveen

Trainer: Patrick van der Zeeuw
Coach: Tim van der Neut
Leider: Richard Schouten
Vlagger: Hans van Beek

Damme 2 houdt kater over aan duel met Koudekerk 2

Na de (onnodige) nederlaag van vorige week tegen Rohda 2 stond vandaag de wedstrijd tegen Koudekerk 2 op het programma. Een alom bekende en oude voetbalwet is: als je zelf geen doelpunten maakt doet de tegenstander het wel. Dat bleek wel in de 1e helft van de wedstrijd.

IMG 5903 Kopie

Matthijs Regtuijt in duel om de bal

Daar waar Damme 2 in het eerste halfuur 5 opgelegde kansen vakkundig om zeep wist te helpen was de stand nog steeds 0-0!! In het laatste kwartier van de eerste helft nam Koudekerk het heft in handen en stond er een 4-0 ruststand op het scorebord!! Enkele toeschouwers die later aangekomen waren hadden het idee dat Zwammerdam niks in te brengen had in deze wedstrijd. Het tegendeel was echter het geval.

Met een aantal wisselingen in de rust werd de 2e helft aangevangen. Op zoek naar eerherstel begonnen de mannen van Damme 2 met meer overtuiging aan de 2e helft. Was het omdat de tegenstander niet meer hoefde of wilde, maar het spel speelde zich voornamelijk af op de helft van Koudekerk. Wederom waren er voldoende kansen te noteren voor Damme 2. Helaas leverde dit slechts 1 doelpunt op. Met als resultaat een 4-1 eindstand.

Volgende week krijgen de mannen van Damme 2 de kans om deze kater van het missen van de kansen recht te zetten in de thuiswedstrijd tegen Siveo 2.

IMG 5876 Kopie
                          Reijer probeert hier de keeper te verrassen, maar helaas

IMG 5927 Kopie
                                                   Teus sterk in de lucht

IMG 5886 Kopie
                                                         Sander in actie

IMG 5892 Kopie
                                     En weer een scoringskans die er niet in gaat

IMG 5905 Kopie
                                                    Jeroen in vogelvlucht

IMG 5922 Kopie
                                                   Waar is de bal???

IMG 5917 Kopie
                             Reijer scoort hier het enige doelpunt voor Damme 2

IMG 5908 Kopie
                                     Wout alleen voor de keeper maar helaas.